Mijn favoriete mac lipsticks van dit moment!!

Hoi!

Vandaag deel ik al mijn favoriete MAC lipsticks met jullie.
Sommige kleuren komen iets anders over dan dat ze in het echt zullen zijn, maar ik zal proberen bij de foto's uit te leggen hoe de kleur in het echt is. En natuurlijk waarom het mijn favoriet is ;)

Kijken jullie mee??






➸Als eerste velvet teddy.
Ik heb hem ontdekt in de tijd dat iedereen er helemaal gek op was, maar nog steeds draag ik deze met liefde! Dagelijks wissel ik deze af met please me en mehr. 
Wat ik zo fijn vind van dit soort kleuren is dat je het niet echt merkt als hij van lippen af slijt.
Ik vergeet namelijk nog wel eens mijn lipsticks mee te nemen als ik ergens heen ben🙊

Sinds een tijdje heb ik ook het potlood soar, die kan hem een beetje een roze tintje geven waar die net weer wat anders van word.

De lipstick brengt gemakkelijk aan en heeft een matte finish.





➸Als tweede heb ik vandaag Candy YUM YUM
Deze draag ik vooral in de zomer als ik weer wat bruiner ben geworden.
Het is een super mooi fel kleurtje. Door de blauwige ondertoon kan ik hem in de winter periode niet zo goed dragen, ik zie er dan heel snel kil en ziekjes uit. Maar in de zomer staat ie erg goed bij mijn licht blonde haar en wat bruinere huid! Het was ook nog eens 1 van mijn eerste mac lipsticks vandaar dat ik hem altijd wel in mijn favoriete heb.

Wat wel een dingetje met zulke kleuren is, is dat de kleur snel in je lippen trekt. Na een dagje zit de felle kleur er nog steeds in en heb je nog steeds wat roze lippen.

De lipstick brengt fijn aan, maar door de felle kleur is het wel fijn om iets van een lipliner te gebruiken om makkelijker binnen de lijntjes te blijven.
Het is een matte finish.




➸ Als derde in dit rijtje heb ik Please me
Dit is een heel mooi licht roze kleurtje.
Zo op de foto komt hij iets roziger over dan dat ie echt is. Hangt ook een beetje af wat voor look je er verder bij maakt.  Ik vind hem vooral mooi omdat de kleur wel wat neutraler is, maar ook weer niet te neutraal als dus een velvet teddy etc.. Het roze erin vind ik erg mooi voor een dagelijks lip kleurtje.

De kleur trekt aan het eind van de dag niet zo in je lippen wat erg prettig is, ook valt het niet zo heel erg op als het eraf slijt. Het is een zeer geschikte kleur als je voor een eerste mac lipstick wilt gaan, al moet je wel van roze houden ;)

De finish is matte.. (ik zie hier een herhaling ontstaan, hahaha)




➸ Als vierde en tevens laatste in dit rijtje heb ik Mehr
Nadat ik van deze kleur had gehoord wou ik hem eerst niet kopen omdat iedereen ermee liep en ik zoiets had van ik heb er wel genoeg eigenlijk.. Tot ik hem dus een keertje had geprobeerd een paar maanden terug en ik was gelijk verkocht! Op de foto komt hij volgens mij wel iets lichter over als in het echt, maar alsnog is het ook zo een erg mooie kleur!

Hij is een stuk meer roze dan de kleuren die ik daarvoor dagelijks droeg, maar ik ben er helemaal gek op! Ook is ie net wat donkerder dan een please me, daarom vond ik hem erg mooi in de winter maanden. Geregeld draag ik hem ook door overheen een lip lingerie van NYX te doen in de kleur corset.

Door de wat donkere roze tint valt het wel wat op als de kleur van lippen slijt, maar dit valt nog mee vind ik. Hij blijft mooi lang zitten net als alle andere matte lipsticks van mac en vaak doe ik alleen een nieuw laagje op na wat vet eten of als ik merk dat ik echt even mijn lipstick moet bijwerken.

En ja, je kan het al raden, ook deze heeft een matte finish.





Dit was mijn blogje met mijn favoriete mac lipsticks van het moment!
Heb jij ook een favoriet, of meerdere?
Laat het weten in de comments!

xx Gwen





Reacties

  1. Ik draag Angel veel, maar ik wil nog wel een keer een mooie oud roze!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die is ook super mooi inderdaad! Misschien dat ik die binnenkort eens ga proberen in de winkel..

      Verwijderen
  2. Mehr staat je super! Ik heb velvet teddy en mehr ook, beide grote favorieten !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts