Dagje weg: Den Haag

Samen met mijn vriend was ik een dagje naar Den Haag.
's avonds gingen we aan de boulevard in Scheveningen uit eten.

Het was een geslaagd dagje!
Lezen en kijken jullie mee? 

s' Ochtends gingen we eerst nog even langs het gemeentehuis om de kleine man te erkennen.
Hier heb ik geen foto's van gemaakt. Daarna reden we gelijk door naar Den Haag.

Bijna aangekomen leek het er even op dat het lekkere weer ons ging verlaten. Er hing een grote donkere lucht recht boven Den Haag...

Nadat we bij de primark en nog wat andere winkeles waren geweest installeerde we ons bij een gezellig eettentje om wat te eten en drinken.
Na al wat uren erop te hebben zitten kreeg ik namelijk wel zin in wat 😉
Ik koos voor een tosti en een Ice Tea (mmm heerlijk die ijsklontjes, hahah)


Daarna liepen we richting de MAC pro store en H&M. 
Bij MAC kocht ik een nieuwe foundation en stelde ik een pro palette samen. Het pro palette laat ik nog een keer zien in een apart artikel.

Bij de H&M keek ik voor een badpak. In de app had ik een week terug een super leuke gezien van de MAMA lijn. Maar ik wou hem liever passen dan online bestellen.. In Amsterdam was ik helaas al teleurgesteld en jammer genoeg hadden ze hem ook niet bij de H&M die ik in Den Haag heb bezocht. Ik ga hem dus toch nog online bestellen.

Na de H&M en MAC liepen we door naar het Binnenhof. 
Mijn vriend was hier nog nooit geweest dus hij wou het wel graag een keer zien. Zelf ben ik er al wat vaker geweest en ik ben ook een keer binnen geweest, erg leuk!

Hier een foto van de ridderzaal.



Voor het binnenhof stond er een kraampje die Churros verkocht.
Die kon ik niet aan mij voorbij laten gaan! 😍
Heerlijk met kaneel- en poedersuiker, heeerlijk!!!


Na de churros besloten we om langzaam weer richting New Babylon te lopen, in die garage hadden we onze auto namelijk neergezet. Onderweg nog even gestopt bij de WE om voor hem nog wat kleren te shoppen.

Vooral ik begon langzaam aan toch wel moe te raken en mn voeten werden ook wel pijnlijk van zo'n hele dag lopen. We reden dus door naar Scheveningen, waar we eerst nog een drankje deden voor we gingen eten. Super uitzicht op het strand en de zee!


Mijn zus kwam met ons wat eten nadat ze klaar was op de TU en reed daarna mee terug naar huis.
We hadden als toetje een Mc Flurry gehaald, de cornetto is er niet meer dus ik had de toblerone, ook super lekker!


Na een koffie bij mijn ouders thuis waar mijn zus bleef reden we terug naar huis na een heerlijke, drukke dag!

De volgende dag merkte ik het wel moet ik zeggen. Was voor mij dus een rustige Koningsdag dit jaar haha.

Zo dit was het fotoverslagje van ons dagje weg naar Den Haag.

xx Gwen

Reacties

Populaire berichten