Update: 34 weken zwanger

Zo, wat gaat de tijd snel..
Ik ben alweer 34 weken zwanger en de laatste loodjes dienen zich nu toch echt aan!
Het is weer hoog tijd dus voor een wekelijkse update!


Deze week was iets rustiger, maar nog steeds wel druk.
Eigenlijk hebben we het weekend lekker rustig aangedaan dus daar heb ik dan ook niet zoveel over te vertellen.

Maandag ben ik begonnen met de babywas. Zondag heeft mijn moeder even geholpen met alles te sorteren zodat ik maandag dus in één keer aan de gang kon. Zo gezegd zo gedaan.
Van de 6 wasjes werden er maandag 3 gedaan. Deze zijn na het drogen ook allemaal gestreken en wel weer de kast in gegaan. Door het weer en toch wel de steeds zwaarder wordende buik moest ik het wel wat rustiger aan doen, maar toch 3 wasjes!

Dinsdag deed ik het iets rustiger aan. Ik heb mijn beide draagdoeken die ik heb naast mijn Artipoppe ringsling gewassen, gestreken en een mooi plekje gegeven op zijn kamer en in huis nog wat schoongemaakt. Het was nog wel een hele klus om een plekje te vinden waar die konden drogen, maar het is gelukt!
Verder heb ik ook nog wat lopen spelen met het peach palette van Too Faced, daar zien jullie binnenkort een artikel van online!
Ik denk ook dat ik dat vaker wil gaan doen, make-up looks posten.
Hier wel alvast een sneak preview!
welke producten ik heb gebruikt kunnen jullie volgende week woensdag zien in een artikel!
Woensdag had ik samen met een mede zwangere vriendin afgesproken om te gaan lunchen in Emmeloord. Het was weer super gezellig, straks wordt het ook nog spannend want zij is namelijk 5 dagen na mij uitgerekend...

En op Donderdag was ik dan officieel 34 weken!
's Ochtends ben ik druk geweest met mijn make-up opnieuw indelen en deed ik nog wat aan het huishouden. Veel meer heb ik niet echt gedaan, want het weer was super lekker, dus de rest van de dag heb ik heerlijk buiten in de tuin gezeten!

xx Gwen


Reacties

Populaire posts