Babykamer inspiratie


Terwijl wij bezig gingen met de babykamer zag ik allemaal leuke babykamers voorbij komen op pinterest. Vandaag deel ik in dit blogje een aantal kamers waar wij (vooral ik ;)) de inspiratie uit heb gehaald voor de kamer van onze kleine man!




Al vrij snel had ik wel een soort thema in gedachten. Na 1x zoeken op pinterest naar: babyboy room zag ik een afbeelding voorbij komen van een bergen muurschildering, heel tof! Dus daar ging ik dan, opzoek naar leuke voorbeelden!

Voor de meubels waren we d'r ook vrij snel uit. Wit of hout. Geen harde kleuren.


Deze vond ik heel mooi door de kleuren! Als je goed kijkt zie je achter de bergen wolken.
Maar juist door alles zo licht is zie je dat bijna niet op de foto.. 

 Deze hierboven zijn we uiteindelijk een soort van na gaan maken.
Het idee van de zon leek mij heel leuk want die bracht weer wat meer kleur met zich mee.
Nu moet ik ook wel bekennen dat we de bergen sowieso niet grijs hebben gemaakt, kleur leek ons leuker, anders is het gelijk zo grijs en donker allemaal..


Het lijkt mij heel erg leuk om later ook zo'n hoekje te maken in zijn kamer waar hij zich heerlijk kan terug trekken en kan kleuren en spelen!


In een ander artikel zal ik foto's delen van de kamer van onze kleine man!
En zien jullie wat deze inspiratie ons heeft gebracht!

xx Gwen

Reacties

Populaire posts