Make-up look: NYX Ultimate brights palette


Hey hoi!


Vandaag een make-up look met daarin mijn nieuwe palette van NYX!
Ultimate brights.
Het is een lekker vrolijk lookje geworden!
Zeker leuk voor festivals, maar ook leuk voor naar een feestje, kijk mee!

Onder de foto's leg ik uit wat ik ongeveer heb gedaan en welke kleuren ik waar heb gebruik.
Op mijn gezicht heb ik in ieder geval gebruikt:
Wenkbrauwen: Catrice wenkbrauwpotlood in de kleur date with Ashton 020
Foundation: Mac studio fix fluid NC15
Bronzer/shape: Too faced cacao contour palette, kleur light cacao
Highlighter: NARS Albatros
Blush: Mac mineralize blush petal power
Lipstick: Mac brave

Hier komen de foto's!

1.
Als eerst heb ik met een crease kwast de lichts gele kleur aangebracht als overgangskleur. Die heb ik meer naar boven geblend.
Daarna de diepere geel meer in de crease zelf geblend, met dezelfde kwast.
Over die kleuren heb ik van links boven de derde kleur gepakt. Deze oranje achtige tint bracht ik aan met een steviger en compacter kwastje zodat die meer diepte zou brengen en voor een mooie overgang zou zorgen.
Op het bewegende ooglid heb ik toen de meest linkse kleur van boven aangebracht en dit naar boven uitgeblend met een schone blending kwast. Om weer wat extra geel aan te brengen heb ik de lichts gele kleur weer gepakt en nog een keer geblend over het rode heen naar boven toe. Ook bracht ik met een klein kwastje een beetje geel aan in mijn binnenste ooghoek.
Op de onderste wimper rand bracht ik met een klein stevig kwastje de lila kleur aan. Daarna nog een winged eyeliner en mascara om het af te maken! 


 2.

3.

4.

5.

Verder is het palette echt super qua pigment en de kleuren zijn heel mooi op te bouwen.

Tot de volgende keer!

xx Gwen

Reacties

Populaire berichten